Gratulerer så mye med dagen folkens!

Tenk, da er det søren med 17. mai igjen. Synes det ikke var lenge siden jeg stresset som bare det for å gjøre klart til denne store dagen som vi alle elsker i en eller annen form.

I år blir det litt annerledes. For Silje går i syvende klasse og det gjør at vi foreldre må arrangere 17. mai og det som hører til etter gangen i barnetoget. Madammen har bakt 30 kanelsnurrer samt en stor og nydelig skuffkake samt strøket alle barnas klær. Jeg har ryddet hus og gjort klart til den store dagen samt vært på Snåsa Ungdomsskole og gjort klart til feiringen med å sette opp stoler og bord.

Selv om jeg vet at dagen i morgen kommer til å bli meget stresset med fire barn samt at vi er arrangører, så gleder jeg meg også og tenker spesielt på opplevelsen barna får. Masse is og kaker blir det i alle fall både på store og små.

Senere på ettermiddagen skal vi til Svigermor og Svigerfar og spise grillmat som en fin avslutning på dagen.

Hva skal dere gjøre i morgen? Blir det å spise masse is og kaker og drikke på litersvis med brus eller andre leskende drikker? Kanskje blir det å ta det med ro og sitte hjemme og se på de andre gå i tog? 

Med det vil jeg GRATULERE DERE ALLE MED DAGEN OG HÅPER DERE FÅR EN FIN OG INNHOLDSRIK DAG!

Nedenfor ser dere Malin i bunaden sin på 17. mai i fjor.

Avslutter med en låt jeg har hørt mye på opp igjennom tidene selv om den er litt trist. Hva synes du om låta?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Gratulerer så mye med dagen folkens!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top