Ashton Kutcher erstatter Charlie Sheen!

Er det en TV-serie jeg liker godt så er det uten tvil Two and Half Men. Årsaken til at jeg liker serien er selvsagt måten Charlie Sheen utfører rollen sin som ungkar og sprellemann. Han er unik og passer rollen sin utrolig godt. Dessverre er Charlie Sheen som i TV-serien litt for glad i flaska og dette har medført til at han mer eller mindre kan klassifiseres som alkoholiker. I tillegg har han noen ganger vært inn og ut av fengsel. Dette har produksjonsselskapet sett seg lei på og har nå funnet en erstatter til Charlie Sheen. Den nye skuespilleren som er funnet til TV-serien er komikeren Ashton Kutcher. Personlig liker jeg Ashton som skuespiller og han har gjort en rekke gode filmroller opp i gjennom årenes løp. Om Ashton klarer seg bra i Two and Half Men vil tiden vise. Selv er jeg litt usikker og ville nok heller hatt Charlie Sheen i rollen som Charlie Harper, men når det en gang ikke går, så får vi inderlig håpe Ashton gjør en god figur.

Hva tror du, kommer Asthon til å passe inn i Two and Half Men eller ville du også hatt Charlie Sheen i TV-serien?

  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Ashton Kutcher erstatter Charlie Sheen!

  1. Det er når sånt som dette skjer at man avslutter med verdighet. Blir for dumt når man melker en serie for alt det den er verdt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top