Snåsamannen vil bevise kraften!

Selv bøyer jeg meg i støvet for denne mannen som har gjort så mye fint for titusener av personer. Han har hjulpet utrolig mange med sine helbredende egenskaper. Han har til og med hjulpet Silje, datteren vår da hun var liten.

For vi var i kirken hvor Silje skulle motta sin fireårsbok. Silje var veldig urolig og hadde veldig vondt i magen. Faktisk slet hun en god del med magen som liten og legene mente hun hadde allergier som slo ut. Dessverre visste ikke legene helt hvilke allergier det var snakk om og at Silje høyst sannsynligvis måtte leve med disse problemene hun hadde med magen.

Som sagt så satt vi i kirken. Stivpyntet og satt og ventet på at Silje skulle få sin fireårsbok. Joralf Gjerstad aka Snåsamannen satt et par tre rader bak oss. Plutselig reiser han seg og setter seg like bak oss. Uten av vi tenkte noe på det, ble Silje oppmerksom på mannen som satte seg bak oss, men gjorde ikke noe annet enn å smile og se litt forundrende på denne mannen. Det som var det utrolige, hun ble faktisk stille resten av messen, hun hadde ikke vondt i magen hvorpå hun kunne motta fireårsboken uten å ha vondt i magen.

Etter den turen i kirken hjalp faktisk Snåsamannen Silje. For etterpå slet hun ikke med magen slik hun gjorde tidligere og vi opplevde dette på nært hold. Jeg vet om flere personer som har opplevd at Snåsamannen har uante krefter og faktisk er synsk. For en liten tid tilbake var noen personer i Mosjøen som var savnet, men det hindret ikke Snåsamannen og fortelle nøyaktig hvor de døde personene befant seg. Snåsamannen er derfor veldig unik på mange måter noe faktisk madammen har opplevd. Hun satte nemlig Snåsamannen på prøve og hvor det hele endte opp med at hun ble overrasket over at han bestod prøven til gangs.

skriver Snåsamannen en ny bok hvor han skal bevise for det norske folk at han virkelig har evner som overgår de fleste. Dette skriver T-A.no i en artikkel. “Jeg vil bevise at det jeg sier er sant. Det er mange som ikke tror på meg, det er helt unaturlig for folk. Derfor må jeg bevise det. Jeg skriver om det folk har opplevd etter å ha vært hos meg, som de selv bekrefter”, sier Gjerstad til T-A.no!

Selv er jeg overbevist over at Joralf har noen unike egenskaper og det beviste han meg når han hjalp Silje i sin tid. Jeg er en stor beundrer av han for å si det mildt!

Hva mener du, tror du på hans egenskaper eller har du ingen tro for at det han har gjort er mulig? Kjenner du noen som har vært til Joarlf/Snåsamannen og fått hjelp?






Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top