Disney Universe!

Et nytt barne og familiespill er under utvikling hos Disney Interactive Studios og ble for ikke lenge siden annonsert. Selv hoppet jeg taket da jeg leste at man vil kunne spille flere samtidig i multiplayer og det er noe jeg faktisk savner i barne og familiespill. For er det spill som samler familien så er det nettopp slike spill.

Det spesielle med Disney Universe er at spillet også er et actionspill og hvor du kan spille over 40 kjente Disney-karakterer fra filmer som Lilo & Stitch, Alice in Wonderland, TRON samt en rekke andre filmer. Spillet skal slippes på gata i løpet av høsten og da til PC, PS3 og Xbox 360.

Selv er jeg veldig spent på hvordan spillet blir og muligheten for å kunne samle familien til spillkvelder.

Mer info om spillet finner du inn på Gamereactors nettside!

Hvilket forhold har du til Disney og hvilke filmer liker du best? Har du spilt noen spill fra Disney og hva likte du best? Hva synes du om dette spillet?



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Disney Universe!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top