Back to Karkand – jeg sikler stort, gjør du?

Som du sikkert for lenge siden har fått med deg, så venter jeg med stor spenning på Battlefield 3. I dag har jeg fått fem skjermbilder som jeg gjerne vil dele med dere andre og skjermbildene stammer fra et av mine favorittbrett i Battlefield 2, nemlig Karkand.

Etter å ha studert bildene, så er det lite som minner om Karkand, men kjenner jeg DICE rett så har de pusset opp grafikken såpass at man mister pusten når det på nytt bærer tilbake til Karkand eller Back to Karkand som brettet vil hete.

Det er flere favorittbrett som kommer som tilleggspakke til Battlefield 3 og det er Mashtur City, Sharqi Peninsula og Wake Island og de i den nye Frostbite 2.0 grafikkmotoren. Av de filmklipp jeg har sett av spillet, ser grafikken veldig realsitisk ut og det er nettopp dette som gjør Battlefield 3 til noe stort. 

Spillet er sagt at det skal lanseres før jul eller i løpet av høsten. Selv tror jeg det kommer til å bli lansert enten i slutten av oktober fra ca. 20. og utover eller begynnelsen av november og da fra 1. til 10. november, men størst tro på det første i og med at Call of Duty: Modern Warfare 3 slippes den 8. november.

Liker du krigsspill og hvilke krigspill liker du i så fall? Hva synes du om bildene. Kjenner du deg igjen fra Battlefield 2s Karkand? Hvilket spill tror du kommer til å selge mest mellom dette eller Modern Warfare 3? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Back to Karkand – jeg sikler stort, gjør du?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top