This make me smile…

For tiden er det mye som får meg til å smile. For det første så er det Kristi Himmelfartsdag i morgen og det betyr fridag, så er det snart helg, så nærmer vi oss den legendariske E3-messen som garantert kommer til å bli fylt med masse nyheter fra spillverden. Jeg smiler for at det snart er sommerferie for barna som går på skolen. De gleder seg stort til sommerferien. Jeg smiler over at DiRT 3 var så utrolig bra og at The Witcher 2: Assassin of Kings var et unikt RPG-spill som jeg regelrett elsker. Jeg smiler for at det går bra på jobben og at det er mye som skjer. Jeg smiler for at jeg har en unik familie i rundt meg og som jeg elsker utrolig mye. Jeg smiler for at det nærmer seg Snåsadagan og at jeg skal blant annet arrangere Gamereactor-Quiz med meget fete premier. Hva sier du til å kunne vinne et Plantronics 377 headset med å svare på et enkelt spørsmål?


Skjermbilde fra The Witcher 2: Assassin’s of Kings!

Jeg har med andre ord mange grunner til å smile. En annen person som gjør det er Avril Lavigne med låten sin Smile…

Hva synes du om låten? Er det andre låter du bruker å høre på når du er godt humør?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “This make me smile…

  1. Så bra at du er glad da :)! Sommaren er ei fine tid. Gjer meg glad òg. Eg har sjukt lyst å vinne meg eit headsett , ja..så bring it on.
    Sitter her å venta på at Guild Wars 2 skal komme ut, eg . Har sett på traileren no dei siste dagane !

  2. Avril er kjempe flink!
    Når jeg er glad pleier jeg høre: “The Wombats – Let’s Dance To Joy Devision”. Utrolig bra sang!
    Ha en kjempe fin dag Bernt Erik! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top