Neddynget…

Gud, for noen dager det har vært. Ufattelig travelt og alt for mye å gjøre. Vannet står for øyeblikket over nesen og jeg kjemper febrilsk med å komme meg over. Heldigvis er det lysning og etter den 20. juni blir det straks litt roligere. Men dagene før den 20. juni kommer det til å bli travel, veldig travel for å si det mildt. Nå har jeg som smått fått skrevet en liten blogg og håper jeg kan få bloggført meg litt mer i dagene som kommer, men kan søren meg ikke love noe.

Ellers går det mye i annonsesalg i disse dager, samt at det nærmer seg E3-messen med stormskritt. Jeg gleder meg som et lite barn til messen hvor jeg egentlig skulle ha vært. Faktisk fikk jeg en innbydelse på den, men på grunn av den travle hverdagen jeg nå opplever blir det vanskelig å kunne delta, selv om det hadde vært en drøm. Kanskje til neste år, hvem vet?

Håper det går godt for dere andre og at dere har hodet over vannet…

Noen planer for helgen?

Her er en låt jeg hører en god del på for tiden… Hva synes dere?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Neddynget…

  1. Elsker den sangen jeg også. Jeg har det også travelt fremover med skoleavslutninger,foreldremøter osv. Det skjer noe nesten hver dag fra neste uke puh! Ha en fin helg videre min venn:)

  2. På Varhaug, der jeg bor er det Varhaugs-marken. Så jeg skal nok gå rundt og vase og kjøpe ting.
    Kose meg i sola og varmen. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top