Bursdag!

I dag er det bursdag i heimen. For seks år siden kom Emil til verden. Han hadde det travelt og ambulansen med madammen kom ikke lengre enn til Følling før Emil ville ut. Jeg kjørte etter, men en annen vei og fikk aldri med meg fødselen til Emil. Da jeg kom frem til sykehuset, fikk jeg se den nydeligste lille gutten ligge ved siden av mor. Det var en herlig tid jeg unner dere alle. Nyfødte barn er noe av det beste som finnes. Vet ikke hvor mange gledestårer jeg har sluppet de første timene etter fødsel med å bære de små knøttene, men det er mange.

i dag er altså Emil seks år. Det skal feires ute i det flotte været sammen med familie og venner. Vi gleder oss stort og madammen har lagd en stilig dragekake som Emil ønsket seg. Bursdagsselskapet er ikke før i kveld, men jeg har en del ting som må gjøres før vi kan rope HIPP, HIPP HURRA for Emil!

Her ser dere et bilde med Emil da han fylte fem år hvor han stolt viser frem Super Mario Galaxy 2 som han for lengst har gjennomført.

GRATULERER MED DAGEN EMIL!


Jeg anbefaler uten tvil Super Mario Galaxy 2 til Wii. Et unikt spill som gir deg og dine mange, mange timer med god underholdning! Emil elsket i alle fall spillet!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Bursdag!

  1. Gratulerer med dagen til Emil, håper ikke han er like rampete som navnebroren hehe :p
    Du har forresten fått spam over her, akkurat samme kommentaren har jeg også fått. Bare sånn i tilfelle du var i tvil 😀 Søta liksom? Heh

  2. Å, så fint bilde av han!
    sv: Tusen takk! 🙂
    Ja. Til vanlig jobber jeg i en butikk i sentrum, men av og til jobber jeg på kjøpesenter og det er faktisk kjempemorro:-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top