Kakeblogg igjen!

Det er nok sikkert noen av dere som er lei kakebloggene mine, men det får stå sin prøve. Når vi er seks i familien, blir det noen bursdagsselskaper i løpet av et år. I går feiret Emil seks år og i dag var Emil på sin første prøvedag på skolen. Han koste seg godt og hadde en toppers dag kunne han fortelle.


En populære gave som ble prøvd med det samme!

Men når noen har bursdager, blir det også kaker og som vanlig smelte Ann Helen til med en stilig kake som fikk føtter å gå på under selskapet. For å si det slik, så er det ikke mye igjen av kaken som ble veldig populær.


Her er dragekaken som Emil ønsket seg…


Da Emil ble spurt om hvilken kake han ønsket seg, var svaret en dragekake og Ann Helen begynte med en gang planleggingen av kaken.


Her Malin som nettopp scoret mål…


Hva skal dere gjøre i helgen/pinsen? Selv skal jeg på kostymefest i morgen sammen med Ann Helen og på søndag blir det fotballtrening. Gleder meg til en innholdsrik helg!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

7 thoughts on “Kakeblogg igjen!

  1. Flott kake! Vi får besøk av vår eldste niese i kveld og hun skal overnatte til i morgen. I morgen ettermiddag/kveld har vi invitert til grilling. Så får vi se hva som skjer resten av helga 🙂 God helg! 🙂

  2. Fryktelig lei av disse kakebloggene ja, rett og slett fordi man får jo så himla kakesug av å se bildene 😀
    Men sånn seriøst, den var knall kul! 😀 Heldige som får så kule kaker når dere har bursdag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top