I’m on the edge!

Lady Gaga herjer hitlistene i Europa og spesielt i Storbritania og Nederland ligger denne låta høyt oppe. Selv synes jeg den er catchy og ser for meg at denne vil gjøre seg på et skikkelig anlegg på et proppfullt diskotek. Som tidligere DJ har jeg øre for å høre låter som passer godt og denne tror jeg ville ha gitt massiv dansing, allsang og knallgod stemning. Hva tror du? 

Lady Gaga har flere låter som begynner å klatre litt og det en en til som heter Hair som begynner å gjøre seg gjeldende og som spilles rundt omkring i Europa.  

Men låten jeg tror kommer til henge med litt utover sommeren er uten tvil The Edge of Glory!

Liker du slik musikk er det andre sjangere du helst hører på? Selv liker jeg alt mellom himmel og jord!



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “I’m on the edge!

  1. Utrolig flott kake i innlegget under. Skulle gjerne vært hjemme hos dere og smakt på den;)
    Likte sangen veldig godt. Hun kan det å lage hit musikk denne damen her. Ønsker deg og dine en riktig fin pinsehelg:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top