Søtnoser!


På sin første oppdagelsestur ute i gresset!


Som dere sikkert har fått med dere, så har vi fått en bunke med kattunger og i de siste dager har vi tatt noen bilder av nøstene som begynner å bli ganske så aktive og drar ofte på oppdagelsesturer i huset. Søte er kattungene i alle fall og selvsagt må jeg legge opp noen bilder slik at dere også får se dem.


Lekeesken er en fin plass å sove!


Flere av kattungene har ikke fått navn ennå, men barna er i skuddet som aldri før og gir de det ene navnet etter det andre. Kattungene får i alle fall mye kjærlighet i huset. Til og med Malin på tre år elsker kattungene og de får titt og ofte en tur i barnevognen.


Fin støtte til hodet!
 
Hva synes dere? Søte ja! Har du dyr og hva er favoritt husdyret ditt?








Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Søtnoser!

  1. Nommen så nydelige <3 Dyr er vel det vakreste og herligste man har (rett etter barna såklart)hehe..:)
    Ha en fortsatt god Pinse og kos deg masse med hele familien 🙂
    Klem ifra Beccy*

  2. Kan du sende den som er mest grå med litt hvitt på nesa og potene i posten til meg? Akkurat sånn katt hadde vi før, sukk ble helt dårlig her. De var så søte, heldige dere 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top