Fæsten e snart over…!

En av de artistene som har gitt meg mye når det kommer til musikk, er uten tvil Dag Ingebrigtsen. Han har mange låter som jeg liker godt, alt fra “Ung, Vill og gal”, “Tequila” til “Vil du værra me mæ hjæm i natt”. Spesielt sisnevnte spillet jeg mye da jeg var DJ. Den samlet så og si alle til dansegulvet og som en fin avslutning på kvelden. Tenker det var mange som fikk det ønsket sitt oppfylt på de forskjellige festene jeg blant annet spilte på.

DJ-tiden var en artig tid og det ble mange sene netter for å si det slik. Faktisk hadde jeg på den tiden Innova Musikk som hovedsponsor hvor jeg fikk 30% rabatt på all musikken jeg kjøpte og det var ikke rent lite. På det meste hadde jeg over 1000 album. Jeg hadde også et eget lyd og lysanlegg som jeg hadde med meg med strobe og blacklight.

Til helgen kommer Dag Ingebrigtsen til Snåsadagan (16. til 19. juni) og der skal han spille på festen som er på Snåsa Hotell lørdagskvelden. Har du hørt mye av Dag Ingebrigtsen og hvilke låter synes du er de beste med ham?

Beklager dårlig kvalitet!
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Fæsten e snart over…!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top