Jeg er 43. beste i verden!

Det er ikke hverdagskost dette her, men jeg ligger faktisk som nummer 43 i verden når det kommer til Battlefield 2142 og da med Park 52 sniper rifle. Skal jeg være helt ærlig synes jeg faktisk at Battlefield 2142 er det beste spillet i serien gjennom tidene. Spesielt hitboksene er veldig gode i spillet og gjør at du stort sett treffer det du sikter etter. Alle mine venner kjenner meg som sniper i Battlefield-serien og selv får jeg en form for rus når jeg spesielt på langt hold klarer å treffe en fiende og se personen falle om etter å bli truffet av mitt dødelige skudd.


43. plass i verden!


1. plass i Norge

Det er ikke kun Park 52-riflen jeg har spesialisert meg på i Battlefield 2142. Moretti SR4 Sniper Rifle er også et våpen jeg liker veldig godt og som jeg har brukt mye i spillet. Her er jeg ikke like god og ligger pr. i dag på en 60. plass av 107481 spillere.


60. plass i verden


1. plass i Norge!

Er det noe du er flink i og hvor du hevder deg. Da tenker jeg ikke kun på spill, men andre aktiviteter du liker å holde på med?



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Jeg er 43. beste i verden!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top