Utrolig stolt!

Jeg er utrolig stolt for å si det mildt. For i går skrev nemlig madammen under på en kontrakt som sikrer henne lærlinge/praksiskandiat hos Inntrøndelag Ambulanse AS i hele tre år. Når hun er ferdig med disse tre årene kan hun ta fagbrev som ambulansearbeider. Skal jeg være helt ærlig synes jeg dette er meget spennende og kan ikke tro at hun endelig får drømmen sin oppfylt. Allerede neste uke skal hun til pers og da skal hun blant annet delta i et kurs hvor hun skal være statist og spille syk på forskjellige måter.

Hun gleder seg til å ta på seg oppgaven og hun har alltid vært interessert i alt som har med ambulanse å gjøre. I tillegg har hun selvsagt sett alt av TV-serier som Sykehuset, Akutten, fulgt med på Paramedic på Reality Channel samt masse andre sykehus/ambulanse-serier.

Jeg hopper av glede og er veldig spent på alt hun skal være med på i dette yrket som jeg selv synes ser spennende ut. Men nå jobber jeg i spillbransjen og trives veldig godt med det også da og som for meg er drømmeyrket .

Hva er ditt drømmeyrke? Kanskje jobber du med drømmeyrket ditt allerede. 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Utrolig stolt!

  1. så arti. gratulere til fruen =D
    jobbe ikke akkurat i drømme yrket mitt nei. har lyst å jobbe med noe innen musikk. veit ikke heilt ka enda men har alltid vært interessert i musikk….spesielt lytte delen =P så fra Nille til en plate butikk som selg masse forskjellig både innen spill, cd, dvd, lp osv. e faktisk ett steg nærmere min drøm. men for no så må e bare ta vare på den jobben e har. trives da veldig godt der å =) Nille e en koselig butikk å jobbe i

  2. så kjekt å høre. Hilse henne og si gratulerer. Jeg har vel funnet mitt drømmeyrke også i barnehage selv om jeg helst kunne tenke meg å bli dyrepoliti for å redde dyr.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top