Ufattelig bra åpningsshow for Snåsadagan!

I går kveld åpnet Snåsadagan og Snåsa Fiskefestival med et herlig åpningsshow. Eivin Brøndbo som konferansier tok oss med på en vidunderlig reie med underholdning som vi sjelden har sett makan til. Skal jeg være helt ærlig så var dette et av det beste åpningsshowene som har vært i forkant av Snåsadagan igjennom tidene. Det å bruke lokale helter var rett og slett genialt og med trylleshow av Boje og Brian som kronen på verket ble dette en unik og flott kveld for fullsatt sal.


Elever fra Vinje Skole sang flotte sanger og var først ut av mange flinke artister!


nå er det bare å kose seg med at Snåsadagan og Snåsa Fiskefestival er åpnet og det kommer til å bli noen fine dager hvor værgudene kaster glans over arrangementet med sol og fin temperatur. Stort bedre kan det ikke bli.


Rockete gjeng fra Montesorri skolen!


Om du bor i omegn, så vil jeg også anbefale Gamereactor Quiz som vil foregå på torget i morgen lørdag og hvor det blir mulighet for å vinne meget stilige premier med høy verdi. Møt opp og bli med på noen artige dager her på Snåsa! 


Snåsa Blandakor med flotte fremførelser!


Flott jentegjeng med en kjempefin låt!


Denne låten ga meg gåsehud! Nydelig fremført!


Maria blir satt på prøve av magikeren Boje Hoseth!


Brian Hoseth, kjent fra Norske Tallenter hadde også et knakende godt innslag!

Hva skal dere gjøre i helgen?

Helt til slutt Frank Smestad Berg med et av sine nydelige innslag nedenfor…



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Ufattelig bra åpningsshow for Snåsadagan!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top