506?

Jepp, eller rettere sagt 507 med denne bloggen. Da skjønte dere sikkert overskriften på bloggen min. For siden jeg startet å blogge for fullt i februar, har det blitt hele 507 blogger med denne her. Utrolig og det beste med det, jeg elsker å blogge og regner med det kommer til å bli mange flere i tiden fremover. Det blir da som vanlig blogging om gaming, Gamereactor, livet sammen med familien, konkurranser, musikk samt mye annet mellom himmel og jord.

Det å blogge gjør meg glad og jeg elsker å blogge. Spesielt når jeg har så mange lesere så er det ekstra artig å blogge og noe av det som gjør at jeg også blogger mye. Den beste tiden for meg å blogge er faktisk om natten og mange av bloggene blir faktisk skrevet om natten. Det vil si at jeg lagrer bloggene og publiserer dem dagen etter. Om natten får jeg samlet tankene best og det gjør at jeg også skriver mye bedre.

Hvorfor blogger du og har du skrevet mange blogger til sammen? Når på døgnet synes du er best å skrive blogger?

Avslutter bloggen med en låt som jeg hører på for øyeblikket og som passer ypperlig på en “FREDDA”, nemlig Dirty Talk! Så er det bare å trekke seg godt tilbake å nyte låten før jeg kryper bort til madammen og gir henne en skikkelig massering før natten tar oss!

Hva synes du om låta?



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “506?

  1. sv: Ja, gleder meg kjempemasse! Men gruer meg og. Hehe, ja. Har ikke noe bilde av den enda, vet ikke helt hvordan det blir, men planen er å ha to sommerfulger på øvre del av ryggen. Blir spennende! Gruer meg noe fryktelig da, det ser så vondt ut!
    Takk! Kos deg videre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top