Sukker kick!


Malin storkoser seg med sukkerspinn!


Noe av det beste barna våre vet er uten tvil sukkerspinn og i dag på Snåsadagan gikk disse “dottene” med sukkerspinn ned på høykant. Selv synes jeg det er godt i små mengder. Litt for søtt i lengden synes jeg, men smak og behag. Ellers var det veldig mye fint å se på under Lørdagens Snåsadager, olabilløp, masse boder, kjempegod stemning, gode innslag fra scenen og masse folk.


Emil er også veldig glad i sukkerspinn og han fikk etter hvert et fint hvitt skjegg rundt munnen!


I morgen er planen å bli med på en fiskekonkurranse for barn i Viosen samt selvsagt det jeg gleder meg mest til, nemlig fotballtreningen. Skal bli godt å røre litt på seg igjen. Mye bedre å sparke fotball enn å løpe etter en kjedelig landevei. Enig?


Silje nyter en stor dott med sukkerspinn!


I år hadde jeg ikke tatt på meg så mye som i fjor og brukte mye av tiden sammen med familien. Det var godt og jeg fikk blant annet snakket med mye kjentfolk og samt fikk tatt noen meget artige bilder fra dagen.


Markus (min sønn til høyre), Eirik og Eivind i fint driv med sin selvlagde olabil!


Malin storkoser seg i en av olabilene som stod i oppstilling etter løpet! Naboen som blant annet lagde denne olabilen!


Liker dere forresten sukkerspinn og hva har dere gjort i dag?

Nedenfor ser dere et klipp fra fjorårets olabilløp som jeg og BondeLAN-gjengen var med å arrangerte.
Thor Riseth som filmet det hele i fjor.



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Sukker kick!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top