Travelt, travelt og atter travelt!

Jeg må bare beklage så mye at jeg ikke har vært så aktiv med bloggen min, men den siste tiden har vært ufattelig travel. Veldig mye som har skjedd på jobben samt at barna har den ene avslutningsfesten etter den andre. Dette har altså som du sikkert har fanget opp gjort til at det har blitt litt mindre aktivitet fra meg.

er det ikke så himla lenge til jeg tar sommerferie og ser frem til uke 28 og 29 hvor det endelig blir ferie på meg. Herlig skal det bli og jeg gleder meg som et lite barn.

Av musikk jeg hører på for tiden så er denne en låt jeg liker godt -> Simple Plan – Jet Lag ft. Natasha Bedingfield. Fin låt er det i alle fall. Liker du den?`

Hva har du gjort i det siste?



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Travelt, travelt og atter travelt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top