Vinn din versjon av Pro Cycling Manager 2011!

I tiden fremover vil du kunne vinne meget fete premier her via bloggen min. Her vil det bli loddet ut alt fra filmer, spill, elektroniske dippedutter til masse annet stæsj. Det du skal gjøre er å svare riktig på spørsmålene og du er med i trekningen. Er det noen av dere som følger med på Tour de France som går av stabelen i begynnelsen av juli? Den norske sykkellisten Thor Hushovd har flere ganger gjort seg bemerket i dette beinharde rittet som strekker seg på hundretalls av kilometer gjennom Frankrike.

Cyanide Studio er en utvikler som gjennom flere år har stått bak Pro Cycling Manager og i år kommer selvsagt en ny versjon av spillet som har fått tittelen Pro Cycling Manager 2011 og som lanseres til PC den 1. juli. Selv følger jeg med på Tour de France og har selv spilt flere av Pro Cycling Manager-spillene og vært godt fornøyd. Nå kommer altså snart årets versjon og du har nå muligheten til å vinne deg ditt eget eksemplar av spillet.

Alt du skal gjøre for å være med i trekningen er å nevne navnet på en kjent norsk sykkellist og sende svaret på mail til meg – [email protected]. Ekstra sjanse for å vinne har du om du liker fansiden til bloggen min på Facebook

Med det vil jeg ønske alle sammen lykke til!

Konkurransen trekkes 10 Juli!



 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Vinn din versjon av Pro Cycling Manager 2011!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top