Stor lansering!

I dag har det blitt lansert et stort spill som jeg og barna bare elsker. Spillet er Kaptein Sabeltann og Ildprøvene til DS. Vi fikk spillet for tre dager siden og selv har jeg faktisk gjennomført spillet to ganger. Malin på tre år har ikke klart det ennå, men jeg hjelper henne godt på vei. Emil på seks år har gjennomført det og var i skyene da han som Pinky ble tatt opp som en ekte sjørøver av selveste Kaptein Sabeltann.

Det er Ravn Studio som holder til i Drammen som har utviklet spillet og jeg kan ikke annet enn å bøye meg i støvet for spillet som er utrolig bra lagd. Vi har hatt mange timer med god underholdning og faktisk har de to største barna også prøvd spillet og syntes det var bra. Så om du har en datter, sønn eller noen du kjenner med DS. Kjøp spillet og du vil gi barnet et unik opplevelse. Foruten meget god underholdning, så gjør spillet at barnet får bedre koordinasjon og reaksjon. Dette er ting vi foreldre selvsagt liker.

Skal du på ferie og kjøre mange, mange mil med bil, fly eller båt, så for å bevare roen, kjøp Kaptein Sabeltann og Ildprøvene til DS. Det vil dere absolutt ikke angre på.

Tusen hjertelig takk til Ravn Studio som kommer med nok et kvalitetsspill til barn og foruten dette har også gjengen fra Drammen utviklet spill som Flåklypa Grand Prix DS, Knerten gifter seg DS og Englekræsj PC. Dette er spill som jeg uten tvil vil anbefale.

Spillbyen har lagt opp en omtale av spillet og denne kan du lese HER 

Selv er jeg enig i det Richard skriver og ville nok ha gitt spillet en terningkast 5 om jeg hadde fått lov til det! Emil ville ha gitt spillet en sekser noe han ropte ut til meg da jeg spurte han… 

Har du noe forhold til Kaptein Sabeltann og har du vært i Kristiansand Dyrepark og sett forestillingene der?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Stor lansering!

  1. Husker jeg elsket Kaptein Sabeltann da jeg var liten, hadde bøker og filmer av ham.
    Nå er han opdatert fra bok til DS spill, verden går framover!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top