Bowling med 7. klasse!

Sist mandag var jeg med 7. klasse på en litt annerledes skoledag. Klassen har nemlig tjent såpass mye penger i løpet av året at de bestemte seg for å bruke pengene på seg selv og en dag på byen. Det vil si, først dro gjengen til Dampsaga Bad hvor de kunne plaske litt i to timer. Etter det så var det Bowling som stod på plakaten og her fikk til og med jeg prøve meg og skal ikke si at jeg er noen flink bowler, men som i alt annet – øvelse gjør mester. 

Da bowlingen var over var det mat som stod på timeplanen og Orion Pizza. Her fikk barna selv velge hva de ville ha av mat. Det ble en koselig opplevelse for alle som var med og synes det var moro å kjøre gjengen som fikk en flott klasseavslutning selv om bilen var fyllt med jenter…




iPad-en ble veldig populær mellom rundene!


Gutta boys samlet!


Jentene klare til å kaste!


Linn og Elle lurer på hva de skal bestille av mat!

Har dere andre vært på avslutningstur før skoleferien startet?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Bowling med 7. klasse!

  1. Jeg er god i bowling, så du kan komme en tur til trondheim for noen runder 😉 morsomt med sånne påfunn, men klassepengene våre går til alt annet tull og ingenting som f.eks. 1000 kroner i blomster til ei lærer som skulle ha barn … Pluss at Trondheim Kommune ikke er rik i det hele tatt :/

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top