Vinn en pakke kondomer pluss annet stæsj!

Savner du noe til hyrdestunden din? Da har vi kanskje noe for deg i tillegg til mye annet stilig. For i sammenheng med lanseringen av Duke Nukem Forever den 10. juni til PC, Playstation 3 og Xbox 360, har vi den glede å kunne ønske deg velkommen til en ny konkurranse på Gamereactor.

I premiepotten kan du nemlig vinne deg en pakke Duke top / wifebeater shirt, Duke Gum, Duke kondomer, Duke sunglasses, Duke Cap + Duke Nukem Forever Balls of Steel edition i tillegg til annet stæsj. Alt du skal gjøre for å være med i trekningen er å svare riktig på spørsmålene jeg har lagd til konkurransen. 

Hvis du nå kjenner at interessen til å sikre deg litt ekstra, så anbefaler jeg deg å delta i konkurransen som du finner på våre konkurransesider.

Har du hørt om Duke Nukem før?

Lykke til!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Vinn en pakke kondomer pluss annet stæsj!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top