Superfixation!

En artist jeg inn i mellom snakker med og som jeg på en måte også kan kalle en venn er Annsofi Pettersen og hun har i det siste spilt inn en låt som har fått tittelen Superfixation. Det var faktisk datteren min Silje som først kom i kontakt med Annsofi og siden har de holdt kontakten hvor jeg også har fått snakket med jenta med den flotte stemmen. Det er ingen tvil om at hun har en lysende fremtid som artist fremfor seg og det bevitner denne låten du kan høre nedenfor.

For de av dere som kanskje ikke husker det, så var hun med på fjorårets X-Factor og ble nummer tre. Eivind Nyberg Sagli som jeg også snakker litt med var også med og han ble nummer fem.

Nedenfor er altså låten til Annsofi og selv synes jeg det er en sprek låt som jeg tror kommer til å bli spilt en god del av rundt omkring i Norge.

Likte du låten og hvilken sjanger liker du mest av når det kommer til musikk?



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Superfixation!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top