Had orgasm…

Had orgasm from roller coaster bernt AHAHA watch this video. Dette  er en link som popper opp som bare det på Facebook for tiden. Denne linken er et virus som sprer seg som ild i tørt gress og mange av de jeg blant annet har som venner på Facebook har bitt på og fått virus inn på maskinen sin. Selv vet at slike linker er virus og holder meg unna. Har også gitt klar beskjed til min datter Silje om å holde seg langt unna disse linkene, for om hun skulle trykke på en slik link, kan det i verste fall føre til formatering og i verste fall kan miste bilder m.m.

Av andre viruslinker som florerer, så har du en fra Lotto Hamar som veldig mange har klikket på hvor du kunne vinner masse penger. Linker som høres ut for godt ut til å være sant, er som oftest det, så IKKE trykk på slike linker. Et råd fra en som har måttet hjelpe mange som har gjort den brøleren…

 
Her er en annen viruslink som de av dere med Facebook IKKE bør trykke på!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Had orgasm…

  1. Og må man på liv og død se “videoen” eller hva det måtte være, så er youtube et mye tryggere alternativ. Alle disse filmene ligger der 😉

  2. Hjalp en kompis når han hadde fått virus av en link som en annen kompis av meg og han sendte en link til han som fikk virus med vilje. Gikk inn i sikkerhetsmodus og lastet ned superantispyware og fikk den til å ta noen runder og så var det helt fint igjen 🙂

  3. Tydelig at mange ikke har installert det beste virusprogrammet på markedet, “Sunt Vett” heter det! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top