Jippiiii! Herlig og utrolig artig :)

Det er mye man får oppleve i løpet av livet og en av mine store lidenskaper er fotball og fotballklubben RBK. Spesielt Roar Strand er en fotballprofil som har gjort veldig mye av seg i RBK og en person som jeg uten tvil ser opp til. Tidligere i år fanget jeg opp at hvis man sendte inn et bilde av meg samt en tekst, kunne det hende at jeg sammen med 2000 andre kunne bli valgt ut i en bildemosaikk for å hylle Roar Strand.

I dag fikk jeg en mail fra Rosenborg Ballklubb og i mailen stod det følgende;

 

Se ditt bilde i Roar-mosaikken!

Hei Bernt Erik Sandnes,

Du er en av over 2000 personer som sendte inn et bilde og en hilsen til Roar Strand da han la opp som fotballspiller.

Nå er Roar Strand-mosaikken ferdig og hele mosaikkbildet er i dimensjonen 86400 x 64800 piksler, eller sagt på en annen måte, på utrolige 5,6 gigapiksler!
Det består av tusenvis av bilder av supportere og fotballinteresserte. I tillegg vil du finne mange bilder fra Roar Strands lange karriere.

Ditt bilde og din hilsen er også med i bildet! Klikk på linken nedenfor for å se hele mosaikken med ditt bidrag.

Klikk her for å se bildet ditt!


Dette er en liten del av bildet!


Dette bildet finnes på flere steder av bildemosaikken av Roar Strand – om man søker på Bernt Erik Sandnes…

Har du opplevd noe lignende og hva synes du?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Jippiiii! Herlig og utrolig artig :)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top