Huff – ingen ende ennå…

Håpløst hvor travelt det fortsatt er, men trøsten er at det nærmer seg sommerferie med stormskritt for meg. Gleder meg som et lite barn for å si det slik. Fra og med i morgen tar jeg ferie i fjorten dager og det skal søren meg bli godt. Akkurat nå renner jeg nærmest bort hvor det er 35.9 grader her på kontoret og jeg sitter kun iført en shorts. Hot as hell!

I går lagde madammen noe vidunderlig, nemlig rabarbrakompott. Gud, det er godt og har allerede spist mye. Best er den når den er bitende kald og nå som det er så varmt, er dette noe av det beste som finnes.

Ellers vil jeg selvsagt minne dere på de tre konkurransene sere kan delta på her i bloggen min hvor dere kan vinne både spill og filmer.


Skjorten i midten er den jeg nå skal ha på meg og gå i? Hva synes du om den?


En dame som jeg for øyeblikket hører på er Tina Bride med Mr. Sun og passer i grunnen litt akkurat nå. Låten er for meg en Happy tune…

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Huff – ingen ende ennå…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top