Jippi! Gode nyheter for en grafikkhore som meg!

Endelig er det blitt sluppet opplysninger om hva man må ha av PC for å kunne spille Battlefield 3. Det har flere ganger versert en rekke falske rykter over dette i den siste tiden og jeg har flere ganger blitt lurt, men endelig har jeg fått vite hva som kreves av PC-en min for å kunne kjøre heftig grafikk og som en grafikkhore jeg er, så ser jeg at spillet kommer til å kreve ganske så mye, men for min sin del så er dette godt nytt for jeg har alt som kreves til å spille Battlefield 3 som slippes til PC den 25. oktober samt Xbox 360 og Playstation 3.

Dette er det du må ha for å kunne spille Battlefield 3:

Minste krav:

◦ Harddisk plass: 15 GB for disk versjonen eller 10GB for den digitale versjonen
◦ Operativ system: Windows Vista eller Windows 7
◦ Prosessor: Core 2 Duo og 2.0GHz
◦ Minne RAM: 2GB
◦ Skjermkort: DirectX 10 eller 11 kompatibel Nvidia eller AMD ATI kort

Anbefalte krav:

◦ Harddisk plass: 15GB for disk versjonen eller 10GB for den digitale versjonen
◦ Operativ system: Windows Vista eller Windows 7
◦ Prosessor:Quad-core Intel eller AMD prosessor
◦ Minne RAM: 4GB
◦ Skjermkort: DirectX 11 Nvidia eller AMD ATI kort, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850

Det var søren meg på tide å få vite disse opplysningene slik at man kan oppgradere PC-en om det skulle være behov for det. Flere av mine venner har allerede oppgradert seg og flere er på tur til å gjøre det. Faktisk vet jeg om flere som kommer til å kjøpe en helt ny PC bare for å kunne spille Battlefield 3 og det sier litt hva dette spillet betyr for disse.

Hadde du brukt mellom 5000 – 15000 kroner bare for et spill eller synes du det er uhørt? Selv ville jeg nok det og spesielt for et spill som jeg garantert ville ha brukt mange hundre timer på som underholdning, men slik er det å være en nerd!



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Jippi! Gode nyheter for en grafikkhore som meg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top