Hot as Hell…!

Det er ikke alle som kan skryte å si at man har en behagelig arbeidsplass. I de siste dagene har jeg regelrett kokt over hvor det har vært over 27 grader ute og temperaturen har krøpet opp mot rekorden fra i fjor med 38.6 grader. Heldigvis har jeg ferie når og trenger ikke å bruke så mye tid på kontoret selv om det blirr sjekking av mails m.m. Har flere ganger sittet nærmest i nettoen kun iført en liten og lett shorts. Har drukket på litersvis med vann og har vært inn i mellom opp i fryseren for å avkjøle meg.

En kombinasjon mellom varmen ute og fra PC-en og et rom som kun måler 110cm x 360cm sørger for den hotte temperaturen her på kontoret mitt. Det er ikke vindu i rommet og det er ikke plass til noen vifte selv om mange forslag har kommet her, så det eneste er å bite tenna sammen. Man får rett og slett gjøre det beste ut av det mens svetten pipler.

Jeg skal i grunnen heller ikke klage. Det er mye bedre med slikt vær enn pissregn og kjørlige temperaturer.

Hvordan har du det? Er det godt og varmt eller kan kose deg med en svalende bris?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Hot as Hell…!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top