Min “mentor”!


Si hei til min mentor!

Jeg har sett min mentor og jeg sitter fortsatt i sjokk! For mange vil denne personen på dette klippet virke som en helt normal eldre mann som elsker sine rosebusker, har sin egen båt og er interessert alt som hører til for en normal eldre person på 66 år. For meg er han en skikkelig mentor innenfor spilling og veldig humoristisk. Jeg har ledd meg igjennom klippet og tar av meg hatten for en utrolig kontorsoldat.


Stilig båt!

Det som for meg gjør at Jaap er og blir min mentor, er at han spiller Battlefield: Bad Company 2 som om han ikke har gjort noe annet i sitt liv. Han er som Rambo på slagmarken og den ene fienden etter den andre faller for Jaaps kuler og skudd og ikke minst kniv. Jeg er mektig imponert og jeg hadde blitt overrasket om jeg visste at motstanderen min som nettopp tok meg med kniv f.eks. hadde vært 66 år. Jaap skal visst også være verdens eldste Battlefield-spiller noe jeg ikke tviler på et sekund.


Her blir motstanderen knivet av 66-åringen!

Skal jeg være helt ærlig så ser jeg faktisk for meg at jeg kommer til å bli lik Jaap og vil nok garantert spille spill selv om jeg er over 60 år. For den generasjonen som nå vokser opp samt min vil nok garantert spille til graven kaller. Det er moro å se noen så lidenskapelig glad i å spille Battlefield: Bad Company 2 og jeg har sett klippet en god del ganger nå!

Kjenner du noen som i dine øyne er gammel og som spiller spill? Hva hadde du gjort om du fikk vite at den personen som tok livet av deg i f.eks. Battlefield: Bad Company 2 var 66 år? Jeg hadde blitt ganske så overrasket og sikkert også litt flau…

Takk til Jonas Seem for link!

I love Battlefield – so join me! 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top