Så er det slutt!

Det er mange som garantert kommer til å slippe noen sørgmodige tårer i disse dager og mang en jente eller gutt vil tenke, er det mulig? Nå er det slutt! Selv synes jeg det faktisk det er litt vemodig for å si det slik og kan i grunnen ikke tro det er mulig. For i disse dager har den aller siste Harry Potter-filmen premiere på norske kinoer. Jeg tipper denne filmen kommer til å bli den mest sette filmen i år på norske kinoer og jeg skjønner i grunnen hvorfor. Harry Potter har klart å samle en hel verden med sine magiske evner og nå får vi se hvordan det hele ender. 

Til og med jeg har vært en tro fan av filmene og har sett alle filmene i tur og orden når de har blitt sluppet på DVD/Blu-ray. Derfor er det med litt sørgmodighet at jeg nå etter hvert mot jul må vente på den aller siste filmen. Jeg har også sett mangt et klipp fra den siste filmen og jeg gleder meg som et lite barn til å se avslutningen og se at Harry Potter virkelig bryne seg på de onde i døtstalismanene del 2.

Synes du det er vemodig at det nå er slutt med Harry Potter og skal du se den siste filmen med Harry Potter. Kanskje er du likegyldig når det kommer til disse filmene? 



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Så er det slutt!

  1. SKal se filmen kl. 18:00 i dag. Er en blodfan av Harry Potter. Har lest alle bøkene flere ganger og sett alle filmene over 5 ganger. Blir utrolig trist. Men husk at det er filmene som er over, ikke bøkene, universet oh historie. Det lever videre! Vi får kanskje andre bøker fra universet, leksikon (?) og Pottermore.com.

  2. Jeg gleder meg til å se filmen! 🙂 Har lest alle bøkene og sett alle de andre filmene. Mannen deler interessen med meg. På vår første ferie sammen kom ei av bøkene ut og vi endte med å kjøpe hver vår i Paris. Ellers kunne vi risikert å måtte vente for å lese videre 😉

  3. Må si jeg er glad for at serien er over nå. Det har blitt litt sånn “Høh? Enda en film? Meh..”
    Men for all del.. sikkert en kul serie, selv om jeg selv aldri helt falt for den!

  4. Har sett alle filmane , og lest nokre av bøka. Eg elskar serien og har store forventningar til filmen. Trist at det faktisk er slutt no, men gledar meg noko sjukt !

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top