Når det brune på jordbærene ikke er sjokolade…

Etter å ha lest en artikkel på TV2nyhetene.no så jeg at utenlandske jordbærplukkere bæsjer i åkerkantene. Tørr ikke å tenke på om de har vasket hendene etter sitt gjøremål. For det er vel lite trolig at de har gjort det etter storjobben og tørr heller ikke å tenke på hvilke bakterier da som florerer på jordbærene som vi sitter og knasker i oss i bøtter og spann på denne tiden av året.

Fysjom sier jeg bare og mistet litt smaken på jordbær etter å ha lest dette!

Hva med deg? Mistet du smaken på jordbær eller bryr du deg ikke om at jordbærplukkere er slurvete med hygienen etter dobesøk eller rett og slett etter en bæsjetur i åkerkanten?


Synes du nå disse bærene ser innbydende ut når du vet at de som har plukket bærene ikke har vasket hendene etter en tur på do?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

10 thoughts on “Når det brune på jordbærene ikke er sjokolade…

  1. Det der var en smule creepy å høre =/ Nå ble jeg litt satt ut i her…
    Forresten Bernt; jeg har startet en ny blogg (i den forstand skiftet fra wordpress til blogspot). Den er nå i oppstartsfasen, men skal få inn de beste innleggene jeg hadde fra før (nemlig anmelderens store problem og Innblikk i 3D-filmens Verden)

  2. haha, perfekt å skrive dette nå ettersom jeg akkurat har spist en kurv med jordbær! Takk skal du ha 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top