Kvinne drept av laptop…!

For en stund siden kunne vi lese at en kvinne i USA ble drept av sin egen laptop. Det hele skjedde da hun koliderte med en lastebil. Ambulansepersonellet konkluderte med at kvinnen hadde overlevd om ikke laptopen hadde truffet henne i bakhodet under kolisjonen. Laptopen lå løst i baksetet og som en prosjektil fløy den gjennom luften og traff kvinnen og førte til hennes sikre død.

Har ofte selv tenkt på alt det man har liggende i løst i bilen selv om det ikke er laptoper, så hender det at mobiler, leker med mer ligger løst og hva om man hadde kolidert? Tror nå at jeg skal bli flinkere til å legge ting i lommer eller feste tingene bedre. For skulle man være så uheldig å kolidere, så slipper man å være redd for at løse gjenstander kommer å tar livet av en…

Hva med dere – er foreldrene deres flinke til å feste på plass løse gjenstander i bilen? Eller passer du på dette når du sitter på eller kjører selv?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Kvinne drept av laptop…!

  1. Har lest noen skrekkhistorier om gjenstander som ligger løst i bilen før, og har fått fullstendig panikk for å la ting bare ligge å slenge etter det. Ikke engang mobilen ligger løst, men er pakket godt nedi lomma eller i veska..

  2. Mamma er en av de mest overbeskyttende personer jeg noen gang har møtt, men når det gjeller dette så tenker hun ikke på det. Hun klarer vel ikke forestille seg at det er mulig eller noe.. :s
    Håper du får det kjempe fint disse ukene jeg er borte! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top