Da har jeg fått to invitasjoner…

Da har jeg fått to invitasjoner om å være med i alpha-testen av det kommende og meget etterlengtede Battlefield 3 som lanseres til PC, Xbox 360 og Playstation 3 den 25. oktober. En alpha-test er en test som vi gjør for utvikleren av et spill hvor vi kommer med tilbakemeldinger på hva som trengs å rettes på før beta-testen starter i september. I starten var jeg litt lunken til å være med i alpha-testen, men etter å blitt oppfordret av blant annet DICE og EA så har jeg takket ja til å være med.

Jeg har installert filen og om ikke alt for lenge skal jeg alpha-teste Battlefield 3. Litt spent er jeg selvsagt og vel vitende at jeg er med på å bestemme hvordan et av årets store spill kommer til å bli. Nedenfor kan dere se noen klipp fra hvordan alpha-testen ser ut og skal jeg være helt ærlig, så ser det ikke så gale ut eller hva synes du?

Har du fått slike muligheter før og er du med på å betateste spill?

 

 
 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Da har jeg fått to invitasjoner…

  1. I din profesjonelle mening, hva gir jeg en 15 år gammel gutt som ikke liker single player(?) og som ikke er for dyrt. Jeg lever et student liv 🙁

  2. Hanna M: Da vil jeg anbefale enten Battlefield-serien med Bad Company 2 eller Battlefield 3 når det lanseres den 25. oktober. Battlefield-serien er spill du blir sittende med og som ikke koster noe å spille foruten det å kjøpe spillet da. Kjenner mange 15 åringer som spiller Battlefield: Bad Company 2. Dette såklart om han liker slike spill. Om han liker strategispill, så vil jeg anbefale Starcraft 2 som er veldig bra online også 🙂
    Lykke til i alle fall 🙂

  3. sv: Off, så trist. Ja, det er grusomt at noen kan gjøre noe slikt. Synes også veldig synd på familien til gjerningsmannen. Tenk å ha en sønn som gjør noe slikt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top