Gleder meg stort!

Selv har jeg en 3DS og er veldig godt fornøyd med spillmaskinen. Den har mange artige muligheter og spillene presenteres i 3D. Dessverre har det ikke blitt sluppet så altfor mange spill i det siste til konsollen kun anført av The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D, Street Fighter IV 3D Edition, Tom Clancy’s Ghost Recon: Shadow Wars er spill jeg liker veldig godt til denne konsollen. I går fikk vi vite når Mario-spillene til 3DS-en dukker opp og måneden har for lengst blitt merket av kalenderen min. Spillene jeg tenker på er Super Mario 3D Land og Mario Kart 3DS.

Desember måned slippes spillene for salg (Japan), men vi regner med at spillene også da dukker opp for salg her til lands. Jeg vet i alle fall hva jeg kommer til å gjøre i fritiden min kommende jul når jeg har mulighet, da blir det massiv spilling med min kjære søte Mario i hovedrollen. Helt siden de første spillene med Mario og frem til i dag har vært hekta og har brukt på tusenvis av timer samlet på å spille denne legendariske rørleggeren samt hans venner og uvenner.

Har du spilt et Super Mario-spill før og hva er favoritten din? Har du 3DS eller DS og hvilket spill synes du er best til disse håndholdte konsollene?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Gleder meg stort!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top