Siste sjanse: Vinn Gullivers Reise på DVD eller Blu-ray!

Selv om det er sommer så skal jeg ikke legge under en stol at det er moro med konkurranser. Fra og med i dag har du mulighet til å vinne komedien Gullivers Reise på Blu-ray eller DVD om du svarer riktig på spørsmålet nedenfor og sender svaret på mail til meg hvor du merker mailen med “Gullivers Reise”.

Nyinnspilling av den kjente historien med Jack Black i hovedrollen som Gulliver. Blu-ray-utgivelse som inneholder filmen i 3d-versjon og dvd-versjon av filmen på egen disk.

Da funksjonæren Gulliver (Black) fra postavdelingen havner på den fantastiske øya Lilleputt etter et skipsforlis, blir han en kjempe, når det gjelder både størrelse og ego! Gullivers røverhistorier og heltemot sjarmerer småfolket, men da han begår noen feil som setter de nye vennene i fare må Gulliver finne en måte for å gjøre det godt igjen. Kanskje det er størrelsen på hjerterom som teller mest?

Hvem har regien av denne filmen?

a) Jack Black

b) Rob Letterman

c) Jason Segel

Send riktig svar på mail til [email protected] og merk mailen Gullivers Reise!

Ønsker du mer info om filmen, så finner du det HER!

Gjerne også lik FB-siden til bloggen min!

Konkurransen trekkes 31. juli!

Lykke til!



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Siste sjanse: Vinn Gullivers Reise på DVD eller Blu-ray!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top