Ikke lenge til nå…

I løpet av dagen trekker jeg en vinner av Never let me go konkurransen som jeg har kjørt her på bloggen min. Det har kommet inn utrolig mange svar og jeg er imponert over at dere tar dere tid til å svare på mine spørsmål og deltar i mine konkurranser.

om ikke mange timene vil vi få vite hvem som stikker av med filmen i premie. Selv er jeg veldig spent på hvem det blir. Så jeg anbefaler deg å holde øye med bloggen min for plutselig vil du kunne lese hvem vinneren er. Kanskje blir det deg? 

Senere i dag skal jeg og familien over til mormor og bæstis (svigermor og svigerfar). Skal hjelpe de med data samt føre over bilder og ta backup av bilder. Viktig med backup for om du ikke tar backup, så kan du i verste fall miste mye av “ditt liv” om bildene skulle bli ødelagt på grunn av en feil på harddisken. Helt på tampen av dagen blir det vedarbeid. Har et stort lass i garasjen som trengs og klyves og stables, så det blir litt å gjøre i tiden fremover i tillegg til mye å gjøre i jobbsammenheng.

Hva skal du gjøre i dag og hva har du gjort hittil?



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Ikke lenge til nå…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top