Spillverden går videre!

Nok en dag har snart gått og nok en dag med nyheter fra spillverden er blitt lagt opp i forskjellige former og fasonger. På Gamereactor kan du som vanlig lese en haug med nyheter. Selv elsker jeg nyheter og er det første jeg oppsøker når jeg kommer inn på en spillside. For jeg vil da selvsagt ikke gå glipp av store og små ting som skjer i spillverden. Det beste med Gamereactor er at vi hver dag kan presentere store og små nyheter og vårt nyhetsanker Morten Bækkelund er aktiv på fronten (i forhold til andre spillnettsider). Til og med legger han opp nyheter i helgene og det er ikke mange spillnettsidene som kan skryte av det.

Av nyheter i det siste kan man lese om dette;

Dystre tall for Take-Two – Selv de største kan slite…

– Wii U ingen “overgangskonsoll”EA-sjef tror konsollen vil endre bransjen

– Det største Activision har laget – Kotick forbløffet over Call of Duty-interessen

Nytt hestespill i full gallopp – Vi serverer tidenes pinligste trailer

Nytt The Old Republic-klipp – Hils på Consular-klassen

 

Flere store og små nyheter finner dere på Gamereactor-siden!

Er det spill du venter på skal lanseres og hvilke spillsjangere liker du best?


Her ser dere et bilde fra presentasjonen av Wii U på årets E3-messe som gikk av stabelen i juni i år!


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Spillverden går videre!

  1. sv; har hatt noen dårlige opplevelser, men heldigvis aldri mistet noen i livet mitt, guess i’m lucky in that way ey?
    ikke mobb nå, men Star Wars, det er elsk 😉 haha

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top