To ekstra vinnere av I Am Number Four på DVD!

Da har Disney vært ekstra gavmilde og jeg (trekkeprogrammet mitt) har fått lov til å trekke to esktra vinnere av I Am Number Four-konkurransen jeg kjørte for ikke mange dagene siden. Her kunne man vinne både film og en meget stilig hettegenser. Nå kan jeg altså presentere enda to vinnere til og ingenting gleder meg mer enn det. Så de som kan vente seg en filmen på DVD i posten om ikke lenge er;

 

<———-   TONJE ØDELUND   ———->

 

<———-   VANJA HOLM   ———->

 

Gratulerer så mye til vinnerne!

Vant du ikke denne gangen? Fortvil ikke, jeg har gående flere konkurranser hvor du kan vinne filmer samt andre ekslusive effekter og disse finner du nedenfor med å klikke på linken;

Vinn Saras nøkkel på Blu-ray og DVD!

Vinn meget eksklusive premier fra Jørgen + Anne = Sant!

Vinn The Thin Red Line på Blu-ray!

Konkurranse: Vinn Alfa og Omega 3D Blu-ray og DVD!

 

Lykke til!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

10 thoughts on “To ekstra vinnere av I Am Number Four på DVD!

  1. nei eg har jo 3 hæsta da :)=) 1 varmblods ho e 24 år og det e vældig gammelt te og værra hæst, så en oldenburger på 8 år 🙂 og en whelch mountain på 9 år 🙂 men ja,, vest det hva det du meint med spørsmålet da =D :))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top