Huff, føler meg som en syndebukk!

… i alle fall når det kommer til å skrive blogger samt kommentere andres blogger. For jeg mottar kommentarer og jeg har knapt kommentert noe tilbake. Så til det vil jeg bare be om unskyldning. Disse siste timene har vært sinnsyke og veldig travle. Som noen av dere vet, så jobber jenta mi hos Innherred Ambulansetjeneste og det har ført til at jeg har hatt barna det siste døgnet. I tillegg har jeg ikke hatt bilen hjemme på grunn av at jenta mi har den med seg på jobb, noe hun må.

I går var det første skoledag til barna og det medførte til at jeg fikk gått mye. For i går morges gikk jeg sammen med min sønn som ble seks i sommer og hvor han hadde sin første skoledag i første klasse. Sønnen min var stolt som en hane og utrolig glad for å kunne starte i førsteklassen. Så gikk jeg hjem. I og med at det var onsdag, så var det kortdag på skolen, så da klokken var halv ett måtte jeg på nytt i vei og hente han. 

Ikke nok med dette, så er det veldig travelt på jobben og det har også medført i at jeg har tatt kveldene til bruk for å komme etter. Så derfor har det blitt litt for lite bloggskriving, men jeg lover å komme tilbake bitte litt sterkere med tid og stunder…

i dagene fremover vil jeg lansere en rekke nye konkurranser her på bloggen min og hvor det vil gå an å vinne litt av hvert. Som du sikkert da skjønner så elsker jeg rett og slett konkurranser og synes det er moro å kunne meddele vinnere av de som deltar på mine mange konkurranser.

Det er sikkert mange av dere som har startet på skolen og hvordan har deres skoledager vært. Er det noen av dere som ikke har startet på skolen ennå og har fortsatt sommerferie?

Her en av premiene du kan vinne om du deltar i mine konkurranser. Dette er sekker som er blitt brukt i filmen Jørgen + Anne = Sant og er meget eksklusive sådan. Om du vil delta i konkurransen, ja så er det bare å klikke seg inn på denne linken -> Vinn meget eksklusive premier fra Jørgen + Anne = Sant!



  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Huff, føler meg som en syndebukk!

  1. Jeg syns du er flink til å kommentere! Dessverre så har ikke jeg vært så flink som deg. Men jeg skal skjerpe meg. LOVER! Gratulerer med skolegutt. Er nok stas:-) Ha en fin dag:-)

  2. Synest du er flink jeg.Man leser jo det at du har hatt mye på tapetet.
    En skolegutt,kan tenke meg han var stolt og Stor da… 🙂
    Jeg elsker konkurranser jeg også,takker masse for premien jeg fikk.. 🙂
    Har vunnet en rosa sports bag og en rød pen veske også bare denne uken..
    SÅ KONKURRANSER ER KJEMPE MORO…..
    Stå på….
    Jeg kommer innom titt og ofte og kikke og kommenterer-
    Ha en fin fin Torsdag.
    Klemmer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top