Jeg tar farvell…

…med skallet til min velbrukte Logitech G9X mus som har vært med i tykt og tynt. Gjennom harde kamper i Battlefield: Bad Company 2, bloggskriving, komplekse tilbud til mine kunder kunder på Gamereactor til surfing på nettet har musen fått gjennomgått. I lang, lang tid har skallet til G9X-en min fått gjennomgå, men må nå gå av med pensjon. G9X-musen er og blir et av mine viktigste våpen i min travle hverdag om det er til hygge eller alvor her jeg sitter her i min lille hule.

Selv om jeg er en snill bruker av datautstyret mitt, så er det lite jeg kan gjøre når det går så hardt utover f.eks. musen min og at jeg er nødt til å pensjonere den. Da jeg hadde en av de første Zboardene, klarte jeg å slite ut de mest brukte tastene og tilslutt var det umulig å vite hvilken tast jeg skrev på…

Hva med deg – har noe ting og tang som har gått av med pensjon etter flittig bruk eller har du aldri opplevd noe slikt som dette?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Jeg tar farvell…

  1. Joda, kjenner til “problemet” ditt selv, tungt å si farvel til et godt redskap! Du er jo bekjent med Christophe(monk) du kanskje han har en 5k på lager, hvem vet 🙂

  2. Hehe, den så rimelig brukt ut den der ja. Vil nok anta at det var på tide med en ny. Selv har jeg for en stund siden anskaffet meg en 3D mus. Ikke til spill, men til teknisk 3D tegning. Utrolig nyttig i f.eks Autodesk Inventor. Den er også stilig å bruke på Google Earth, da kan man “fly” rundt omkring omtrent som et helikopter.

  3. hehe,den ser velbrukt ut ja 🙂 Jeg har aldri spillt håndball før,bare fotball. Men alltid gøy med noe nytt:-) Ha en fin helg du og! Kos deg med familien:-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top