Konkurranse: Vinn Alice: Madness Returns til PC!

Hittil har jeg kun basert meg på filmkonkurranser her på bloggen min. Nå blir det et aldri så lite taktskifte og i denne konkurransen kan du vinne et spill og spillet er selveste Alice: Madness Returns til PC som ble utgitt 16. juni. Alt du skal gjøre er å svare riktig på et spørsmål og du er med i trekningen.

I tiden fremover vil du kunne vinne mye her på denne bloggen og det vil som sagt bli litt av hvert av både filmer, spill for alle aldre og effekter i forskjellige former og fasonger.

Her er litt om spillets handling…
For elleve år siden døde familien til Alice i en grusom brann. Hun selv fikk forferdelige brannskader og alvorlige mentale problemer i kjølvannet av hendelsen. Hun ble innlagt på Rutledge-asylet, og prøvde å takle problemene ved å la tankene ta henne med til fantasiverdenen Wonderland. Nå, ti år etter, skal hun endelig løslates, men hun bærer fremdeles på ballasten fra den tragiske hendelsen.

Ønsker du å vite mer om spillet, så er det bare å klikke seg inn på Electronic Arts sin offisielle nettside

Her er mitt spørsmål til deg:

Hva heter utvikleren av spillet?

a) Spicy Horse

b) Spicy Soup

c) Spicy Chicken


Når du vet svaret, skriver du det ned på en mail og merker mailen med Alice og sender den til [email protected]

Gjerne også lik FB-siden til bloggen min!

Konkurransen avsluttes den 11. september!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top