Hvem vant Alfa og Omega 3D på Blu-ray og DVD?

Da er nok en konkurranse over og trekkeprogrammet mitt har funnet en vinner av denne meget flotte barne og familiefilmen Alfa og Omega 3D. Det er alltid like moro å trekke vinnere (selv om det er trekkeprogrammet mitt som gjør det) av forskjellige konkurranser og jeg koser meg godt. Så nå er du vel spent på hvem som vant denne filmen eller hva?

Den heldige er…

<———-   Sonja Tonjer   ———->

 

Gratulerer så mye Sonja! 

 

…og for de som lurer, så var rett svar 13. juli hvor man kunne leie filmen her i Norge.

I denne konkurransen var det mange som deltok og det beviser at det ikke er bare meg som liker animasjonsfilmer. Om du ikke vant noe nå, så fortvil ikke. Det finnes fortsatt mange konkurranser du kan delta i og her kan du vinne både skolesekk, filmer og spill. Så har du ennå ikke deltatt i noen av disse du finner nedenfor, så anbefaler jeg deg det…

Vinn spillet Alice: Madness Returns til PC!

Vinn Saras nøkkel på Blu-ray og DVD!

Vinn meget eksklusive premier fra Jørgen + Anne = Sant!

Vinn The Thin Red Line på Blu-ray!

 

I løpet av ettermiddagen/kvelden vil jeg lansere en ny konkurranse, så om du vil vite hva du da kan vinne, så anbefales det å klikke deg innom bloggen min!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top