Hva har skjedd?

I spillverden skjer det mye og spesielt på denne tiden av året hvor vi etter hvert nærmer oss et massive lanseringer av store og etterlengtede spill. For meg kommer de store spillene som perler på en snor og akkurat nå spiller jeg det heftige Deus Ex: Human Revolution som ble lansert den 26. august til PC, Xbox 360 og Playstation 3. Jeg spiller selvsagt PC-versjonen og er veldig imponert over spillet så langt. Fet grafikk, gode dialoger, underholdende historie og veldig mange muligheter. Et spill som har fått meget gode kritikker verden rundt noe som det fortjener.

Gamereactor er der hvor jeg jobber og holder meg oppdatert på det som skjer i spillverden. Patriotisk som jeg er, så skulle det kanskje bare mangle, men også på bakgrunn av gjengen i Gamereactor med nyhetsanker Morten Bækkelund i spissen skriver masse store og små nyheter. Dette gjør at jeg uten tvil får med meg det som skjer og det som også opptar meg.

I skrivende stund har Gamereactor over 32 000 nyheter på sine nettsider hvor undertegnede kanskje har skrevet bortimot halvparten i sin tid som skribent. Hva har så skjedd i spillverden? Her er lite knippe nyheter som jeg håper kanskje vil interessere deg;

Gift deg med hvem du vil i Skyrim

Priskutt for Xbox 360?

Tilpass våpnene dine i Battlefield 3

GC 11: F1 2011-intervju

22 millioner PS3-konsoller

GC 11: Resistance 3-intervju

– Microsoft må åpne opp Xbox Live

Sjekk ut Aliens: Colonial Marines!

Kinect Fun Labs-intervju

Slik blir rasene i Skyrim

Stor 3DS-avsløring på TGS

GC 11: Call of Duty: Elite-intervju

Gabe Newell snakker Dota 2

 

Her finner du altså litt av hvert å kunne knaske på mens du kanskje også venter på en rekke spill som lanseres utover høsten/vinteren.

Om du vil lese enda flere nyheter, så ta turen innom vår spillnettside som jeg tror kommer til å gi deg det du er ute etter.

PS! Har du sjekke ut vårt store og unik community hvor du blant annet har muligheter til å lage ditt eget krypinn med mange personlige muligheter. Du kan skrive i hverandres gjestebøker, skrive blogger, anmeldelser samt masse annet. Om du synes dette høres interessant ut, så klikk deg inn på Gamereactors nettside!

Er det noen spill du vente med stor spenning på?

Her er en trailer fra Deus Ex: Human Revolution – spillet som jeg for øyeblikket digger stort!



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top