Herlighet!

Nå er det ikke lenge igjen til en av de største betatestene starter opp og det i spillet Battlefield 3. Jeg gleder meg som et lite barn som venter på at julenissen skal dukke opp. Selv om det er snakk om kun betatest, så gleder jeg meg stort. Et av det mest etterlengtede spillene i år er uten tvil Battlefield 3 og om du sjekker ut klippet nedenfor så skjønner du hvorfor så mange gleder seg til det lanseres 25. oktober til PC og konsoll.

Faktisk kan det også hende at betatesten foregår på brettet som du ser i dette klippet. Er også bra sikker på at betatesten vil starte innen 14. dager og ikke i morgen som mange rykter vil ha det til.

Hva synes du? Ser spillet bra ut og synes du det ser realistisk ut?



 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Herlighet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top