Hvordan sover du og sover du godt?

Jeg for min del sover godt om nettene og har faktisk to små hodeputer jeg ligger på. Det er herlig å få litt støtte til hodet synes jeg. Madrassen er vel den som i grunnen burde ha vært byttet ut, men foruten det sover jeg godt om natten.

Amerikanerne har mange puter de sover på og et laken som er tynt som bare rakkern. Tror ikke jeg hadde klart å fått sovet slik. Jeg må en viss tykkelse på “teppet” for at det skal være behagelig.

Har også sett på “Den store reisen” på NRK og må si at de familiene som har deltatt i det programmet har måttet sove på uvante plasser. Ikke noe tykke madrasser, kun små tepper eller hengekøyer. Tror jeg selv hadde hatt problemer med å sove under slik forhold.

Nei, når natten kommer er det godt å kunne krabbe under teppet og sove sin gode søvn.

Hva med deg? Er sengen din bred/smal. Ligger du på en stor madrass? Har du masse puter? Hvordan sover du best?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

8 thoughts on “Hvordan sover du og sover du godt?

  1. Nice blogg!
    Billig nike shox sko,Nike Free Run sko,nike max sko,nike shox r4,nike shox nz,100% autentisk Nike Shox sko, gratis frakt, credit card patment,100% safe trade!3-5 dager ankomst!Her må vi ha din favoritt sko!

  2. Akkurat nå, sover jeg best med en svæær pute mellom bena, for å ikke belaste bekkenet så veldig. Sover generelt og jevnt over ganske bra, men våkner av den minste lyd. Noe som til å begynne med var veldig frustrerende i et 100 år gammelt hus!

  3. Jeg sover dårlig.. Legger meg alt for sent, sliter med å sovne, våkner av de minste lydene og får sjelden nok timer med søvn. Slitsomt.. Klarer meg med en pute, men er helt enig i at det er fælt å ha bare et laken over seg. Eneste gangen det er greit er når det er 40 varme og vi er i syden..

  4. Åhh som jeg savner min seng,når jeg leste innlegget så fikk jeg vondt i ryggen..hehe
    Bor midlertidig hjemme hos mine foreldre og sover på en vond vond sove sofa..
    Min seng er BRED med kjempe gode myke madresser. Jeg MÅ ha to puter og en god dyne med rett senge tøy.
    Ikke noe tynt senge sett,må være skikkelig stoff.
    Sengen er veldig viktig siden man bruker mange timer i den hver natt,og det er natten som legger grunnlaget for en god eller dårlig dag…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top