Playstation 4 innen 18 måneder!

Nok en dag med masse nyheter fra spillverden og Gamereactor hviler ikke på laurbærene. I dag kan du nok en gang lese masse store og små nyheter og som jeg er bra sikker på vil skape litt diskusjoner blant dere som spiller. Vårt nyhetsanker Morten Bækkelund har lagt opp litt av hvert og blant annet kan du lese mer om dette;

Playstation 4 innen 18 måneder

Syphon Filter 4 i 2012?

Skal Max Payne 3 vises snart?

Masse nytt om Modern Warfare 3

Full pott i Arkham City?

Sledgehammer-prosjekt lagt på is

Ny 3DS før Tokyo Game Show?

Eksklusive Dead Island-bilder

Nytt Red Dead Redemption-innhold



Følger du med i det som skjer i spillverden og hvilken av disse nyhetene synes du var mest interessante? 


Skjermisen er tatt fra det kommende Call of Duty: Modern Warfare 3!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Playstation 4 innen 18 måneder!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top