Konkurranse! Vinn Fast & Furious The Complete Collection!

Jeg elsker konkuranser og dette gjenspeiler seg også på Gamereactor hvor jeg har ansvaret. I går la jeg opp en konkurranse som jeg tror mange av dere vil like godt. For hvem digger ikke de fartsfylte filmene Fast & Furious? Det gjør i alle fall jeg og i sammenheng med at Fast & Furious Five ble sluppet på DVD og blu-ray 17. oktober, har jeg mekket en konkurranse hvor du kan vinne hele samlingen med Fast & Furious-filmene i en blu-ray boks.



I
Fast Five gjenforenes Vin Diesel og Paul Walker med de øvrige stjernene fra hvert kapittel av den adrenalinfylte actionfilmserien. Denne gangen slår ekspolitimannen Brian O’Conner (Paul Walker) seg sammen med eksfangen Dom Toretto (Vin Diesel) – selv om de befinner seg på hver ende av lovens lange arm. Nykommeren Dwayne Johnson får i dette ultimate kappløpet mot tiden selskap av en rekke kjente fjes fra de foregående filmene, som Jordana Brewster, Chris “Ludacris” Bridges, Tyrese Gibson, Sung Kang, Gal Gadot, Matt Schulze, Tego Calderon og Don Omar.
 
I tiden siden Brian og Mia Toretto (Brewster) hjalp Dom med å bryte ut av fengselet, har de svidd gummi over mange landegrenser på flukt fra myndighetene. Nå er de trengt opp i et hjørne i Rio de Janeiro, hvor de må utføre en siste jobb i bytte mot friheten. Mens de setter sammen sitt eliteteam av toppracersjåfører demrer det for de usannsynlige samarbeidspartnerne at den eneste sjansen til å komme seg ut av klisteret for godt, er å konfrontere den korrupte forretningsmannen som ønsker å se dem døde. Men han er ikke den eneste som er på sporet av dem.

 
Den hardkokte spesialetterforskeren Luke Hobbs (Dwayne Johnson) bommer aldri på målet sitt. Når han får i oppdrag å spore opp Dom og Brian, skyr han og teamet hans ingen midler for å fakke dem. Men idet mennene hans spinner gjennom Brasil, forstår Hobbs at det ikke alltid er så lett å skille de gode fra de onde. Nå må han sette sin lit til instinktene for å sikte seg inn på byttet… før noen andre slår ham på målstreken.

Det du nå skal gjøre for å delta i denne konkurransen som jeg har lagt opp, er å klikke deg inn på KONKURRANSESIDEN TIL GAMEREACTOR og svare på tre enkle spørsmål. Klarer du det og svarene i tillegg er korrekte, ja så er du med i trekningen av denne fete premien.

Ønsker du mer info om filmen, så finner du det HER!

Lykke til!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top