Konkurranse: Vinn Mørke Sjeler på DVD eller blu-ray!


En av de filmene jeg anbefaler de som liker spenneing og skrekk er uten tvil Mørke Sjeler som for ikke lenge siden ble lagt ut for salg der du kjøper film. I den sammenheng har jeg lagt opp en ny konkurranse på Gamereactor hvor du kan vinne denne spennende skrekkfilmen på DVD eller blu-ray. Svar riktig på spørsmålene i konkurransen og du er automatisk med i trekningen.

Johanna blir overfalt og tilsynelatende drept på en joggetur i skogen, men samtidig som hennes far får telefon fra politiet med dødsbudskapet, kommer Johanna gående inn døren til deres hjem. Den en gang så livlige tenåringsjenta er nå forandret til en desorientert, blek og apatisk skygge av seg selv.

Samtidig dukker det opp rapporter om lignende overfall rundt omkring i byen. Myndighetene står maktesløse i jakten på overfallsmannen som har fått økenavnet “hjernesugeren”, og Johannas far bestemmer seg for å starte sin egen etterforskning. Han legger ut på en mørk og angstfylt jakt fylt med konspirasjoner, tapte minner og zombie-lignende symptomer, i et håp om å finne sannheten bak den bisarre verden han har avdekket.

Det du nå skal gjøre for å delta i denne konkurransen som jeg har lagt opp, er å klikke deg inn på KONKURRANSESIDEN TIL GAMEREACTOR og svare på tre enkle spørsmål. Klarer du det og svarene i tillegg er korrekte, ja så er du med i trekningen av denne fete premien.

Ønsker du mer info om filmen, så finner du det HER!

Lykke til!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Konkurranse: Vinn Mørke Sjeler på DVD eller blu-ray!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top