Konkurranse: Vinn Kaptein Sabeltann til DS!

Jeg jobber som sagt i Gamereactor og der har jeg blant annet ansvaret for mange av konkurransene som arrangeres. I den forbindelse legger vi opp en ny konkurranse litt senere i dag og denne gangen kan du vinne Kaptein Sabeltann til DS om du svarer riktig på spørsmålet som du finner på GRPlay.no.




Forrige uke arrangerte vi en konkurranse på GRPlay og her kunne man vinne Verdens Beste SFO på DVD samt en t-skjorte og den heldige ble da;

 

<———-   Monica Karin Schulz   ———->

 

Gratulerer så mye Monica Karin!


Forrige ukes konkurranse på GRPlay!
 

Om du nå ønsker å vinne Kaptein Sabeltann til DS, må du altså klikke deg inn på GRPlay.no!

 

Lykke til!





Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Konkurranse: Vinn Kaptein Sabeltann til DS!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top