Historien som fanger deg!

Et av spillene jeg gleder meg mest til er Need for Speed: The Run. Etter å ha sett den nye traileren som har fått navnet The Story, så gleder jeg meg bare mer og mer. Grafikken ser helt sinnsyk ut og som en grafikkhore, så renner siklet i strie strømmer for øyeblikket. Heftig bilkjøring, masse action og hesblesende scener kommer garantert til å fenge meg til langt over jul. Den kjente grafikkmotoren Frostebite 2.0 fra DICE (også brukt i Battlefield 3) gjør ikke lengselen etter spillet noe mindre.


  

Bare så synd at det spillet ikke kommer før 17. november og da til konsollene og sist men ikke minst PC. For spillet skal spilles på PC-en med maks grafikk og effekter slått på.

Dette er hva spillet handler om:
Det kalles bare “The Run”. Et ulovlig løp med høy innsats som går over hele USA. Du har blitt frarøvet alt som betydde noe for deg, og den eneste måten å få det tilbake på, er å komme først i mål fra San Francisco til New York. Ingen fartsgrenser. Ingen regler. Ingen allierte. Det eneste du har til hjelp er kjøreferdigheter og besluttsomhet mens du kjører mot hundrevis av verdens mest beryktede førere på de farligste veiene i USA.

I Need for Speed The Run kjører du gjennom trafikkerte byområder, suser nedover snødekte veier på fjellet og navigerer deg gjennom trange kløfter i ville hastigheter. Og samtidig må du prøve å unngå politiet, som står klar til å bruke alle midler for å stoppe deg.




Er det flere enn bare meg som gleder seg til dette kommende Need for Speed-spillet? Er det andre bilspill du liker godt?



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Historien som fanger deg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top